Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Adam ?

Av hanna nilsson - 2 mars 2014 19:35

Min prins, min babe, mitt allt.
Här är killen som är den finaste i värden. Jag vet att han kan jag lita på. Jag har alltid skit kul med han. Han får mig på bra humör när jag inte är på bra humör. Jag vet att de jag säger stannar hos denna snygga killen.
Han är mitt liv.
Jag äskar han över allt annat.
Han är den finaste ängeln. Tänk att han är min. Han är som alla andra killar men snäppet bättre. ??du kan stå på tå, men du når aldrig upp till min killes nivå ?? #loveU

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna nilsson - 19 mars 2014 20:17


Varför lägga ner tid på att kränka mer folk, genom exempel vis internet? Lyssna på denna historia så kanske de får ngn att tänka vad fan händer? O vad en liten sak kan hända till.. För exantal år sedan så händer ngt för färligt! De va en helt ...

Av hanna nilsson - 13 mars 2014 13:19

En lärare med en klass ungdomar har lektion. Läraren går fram till kateder och tar fram sin plånbok i sin jobba väska. Eleverna i klassen frågar vad han gör. Han svarar artigt ni ska få lära er en sak. Ur sin plånbok tar han fram en 500kr sede...

Av hanna nilsson - 13 mars 2014 13:18

En lärare med en klass ungdomar har lektion. Läraren går fram till kateder och tar fram sin plånbok i sin jobba väska. Eleverna i klassen frågar vad han gör. Han svarar artigt ni ska få lära er en sak. Ur sin plånbok tar han fram en 500kr sede...

Av hanna nilsson - 10 mars 2014 18:58

Heej, alla. Denna gången ha jag något att säga/ berätta. Jag o min kompis cyklade ner till en typ sjö eller va de är, och sen så hade vi bestämt oss för att vi skulle bada där. Hanna var hon som va med mig, har skrivit om henne innan. För mig tar d...

Av hanna nilsson - 6 mars 2014 20:46

Hej alla. Har inte bloggat på ett tag för jag ha inte haft ngt speciellt o blogga om, men nu ni ni har jag. Idag är de Ebba o Ebbe dagen. Så de är typ min namnsdag. Jag heter Hanna EBBA Nilsson. Så tack till alla som har grattat mig o bästa Ebba Erik...

Presentation


detta är min blogg som handlar om smink,mode m.m :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards